Prípadová štúdia: Vnútorné znalosti – Aký užitok mal Qtrak z vnútorných znalostí
Úloha
Q trak, unikátny IT systém riadenia kvality v reálnom čase v reálnom čase, ktorý bol vyvinutý úplne vo vlastnej réžii, musel v plnej miere reagovať na meniace sa potreby zákazníkov spoločnosti G & P v snahe udržať štandardy kvality bez ohľadu na to, v akom výrobnom sektore sa nachádzali.
To tiež zahrnovalo zohľadnenie rozsahu rôznych pracovníkov používajúcich systém spolu s rôznymi operačnými prostrediami, kde by bol použitý.
Skutočné porozumenie problémom a bolestiam, s ktorými sa stretávajú zákazníci, sa ukázalo ako veľmi prospešné mať znalosti a skúsenosti s prácou s poskytovateľmi kvalitných služieb z pohľadu OEM alebo Tier 1.
Riešenie
Personál, ktorý mal predchádzajúce priame skúsenosti s prácou pre automobilového OEM a oddelenie kvality dodávateľov 1. triedy, viedol interný vývoj spoločnosti QTrak.
Mať zásadné znalosti zasvätených osôb znamenalo, že vývoj QTrak mal v srdci potreby zákazníka.
Úzke vzťahy so zákazníkmi a úprimná spätná väzba počas vývoja QTraku pomohli zaistiť, že je vhodný na daný účel.
Znamenalo to tiež, že funkčnosť QTraku a jeho používateľské rozhrania boli navrhnuté tak, aby bolo jednoduché používanie bez ohľadu na to, kto ho používa a kdekoľvek sa používa.
QTrak pokračuje v získavaní vysokých úrovní interných investícií na zlepšenie úrovní kvality.
Výsledok
QTrak hrá dôležitú úlohu pri zvyšovaní výrobných štandardov a znižovaní vplyvu nákladných porúch.
Je to kľúčové aktívum pre zákazníkov spoločnosti G & P, OEM aj dodávateľov v dodávateľskom reťazci, ktorí sa usilujú o dosiahnutie vyšších štandardov kvality, zvýšenej účinnosti a znížených výrobných nákladov.
Navyše je úplne bezpapierový a poskytuje informácie v reálnom čase, umožňuje rýchlo kontrolovať problémy s kvalitou skôr, ako sa stanú vážnejším narušením.
Dôležité je, že informácie poskytované z QTrak-u umožňujú rýchle riešenie tým, že sa vrátia k základnej príčine akýchkoľvek problémov s kvalitou a v konečnom dôsledku odstránia prerušenia výrobného procesu.
V skutočnosti je taká rýchlosť QTraku, že zákazníci G & P na celom svete majú prístup k výsledkom hneď, ako ich zaznamenajú inšpektori, bez ohľadu na to, kde sa projekt nachádza.
To znamená, že zákazníci G & P získavajú zásadný náskok pred svojimi konkurentmi, pretože majú schopnosť bezodkladne prijímať kritické obchodné rozhodnutia na základe faktických údajov.